MÁV-START Amz Caf

Tegnap megjelent az Albertmodell legújabb MÁV-START Amz CAF kocsija, ami a kisszéria második darabja. Mivel az első példányt részletesen kiveséztük, így ne menjünk el szó nélkül e szuper modell mellett…

Az új kisszériás Amz kocsi megjelenésével most már nem igazán titok, hogy az Albertmodell CAF sorozata nem csak 1 modellből fog állni. Sokkal inkább a 2009-ben megjelent Amz, Bmz, Bcmz és WLABmz kocsik új pályaszámvariánsairól van szó, melyek egy egyszeri kiadású Ep VI-os “szett” részei. A kocsik mindegyike új “szürke csíkot”, új pályaszámot és új revíziós dátumot kapott, az Albertmodelltől eddig megszokott minőségben. No de nézzük a modellt.

A másodikként megjelent első osztályú fülkés kocsi átalakításához a Bmz-nél már kipróbált technológia került alkalmazásra. Mivel az ACME több, mint tökéletesen gyártotta le a CAF-okat, így igazából feljavításra az átszámozáson kívül nem igazán volt szükség. Az egyetlen korrekcióra szoruló dolgot a személykocsi oldalán végigfutó szürke csíkot amúgy is újra kellett festeni. Erről én is csak korábban tudtam meg egy kis titkot, ami nem más, mint hogy a gyári modellen az egyik vége egy picivel keskenyebb, mint a másik.🙂

Na amíg mindenki előveszi a sublerét én amilyen gyorsan kezdtem be is fejezem a mai gyors hírünket és továbbállok, mert elő kell készíteni a soron következő anyagot.🙂 Viccet félretéve erről a kocsiról már többet is írtam mint kellene, hiszen ugyanazt a minőséget kapjuk, hasonló áron és dobozban, mint az előző változatnál. A szombati börzén mindenki élőben is megtapogathatja…

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

